Ta strona używa plików COOKIES. Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Cookies [close]

Co się robi?

…czyli sposoby na dobrą reklamę.

Każdy podręcznik marketingowy mówi o tym, który sposób jest dobry, żeby się zaprezentować potencjalnym kontrahentom. Pytanie zatem brzmi dlaczego tak wiele materiałów reklamowych jest odbierana źle?

Odpowiedź jest bardzo prosta – ponieważ nie ma złotego środka, który byłby dobry dla każdej firmy. Oferowane przez nas usługi profilujemy pod oczekiwania Klienta i jego grupę docelową. Każdą zaprojektowaną przez nas rzecz wykonujemy z najwyższą starannością.

Do Twoich Klientów pomożemy Ci dotrzeć przez narzędzia takie jak:

Profejsonalizm z szacunku dla klienta.

Strategie marketingowe

Proces planowania i realizacji koncepcji, ceny, promocji i dystrybucji dóbr, usług i idei w celu doprowadzenia do wymiany, która daje jednostce satysfakcję i realizuje cele organizacji

Doradztwo marketingowe

Czasem warto się poradzić. Wprowadzenie nowego produktu/usługi na rynek wymaga bardzo przemyślanej strategii. Dobry pomysł jest bardzo ważny, ale jego właściwa realizacja jeszcze ważniejsza.

Kampanie reklamowe

Dobrze zaplanowana i właściwie przeprowadzona kampania reklamowa to szereg przemyślanych wydarzeń odbywających się w odpowiedniej logicznej kolejności.

Systemy wystawiennicze

» Rollup’y – Rodzaj systemu wystawienniczego, składający się z kasety zawierającej zwinięty wydruk oraz aluminowych rurek. Wydruki w kasetach można zmieniać i uaktualniać.
» Ścianki reklamowe – Prezentacja grafiki wielkoformatowej, łatwy i szybki montaż oraz wygodny transport i przechowywanie sprawiły, że ściany stały się niezwykle popularnymi elementami wystawienniczymi podczas różnego rodzaju: targów, prezentacji, promocji, konferencji itd.
» Ekspozytory – stojaki i regały reklamowe, na których umieszcza się materiały reklamowe lub reklamowany produkt.

Stoiska targowe indywidualne – projekt i wykonawstwo

Indywidualna zabudowa stoiska targowego pozwala na wyróżnienie się spośród wielu wystawców. Jest to narzędzie prezentacji firmy pozwalające na pozostanie w pamięci odwiedzającego.

Tworzenie folderów

, katalogów, albumów, kalendarzy, nietypowych publikacji – projekt i wykonanie
Dobrze przygotowane i atrakcyjnie wykonane materiały reklamowe potrzebne są na różne okazje. W zależności od reprezentowanej branży, grupy docelowej wykorzystywane są różne techniki skutecznego przekazania treści Klientom.

Tworzenie wizytówek

, zaproszeń, broszur, ulotek, kartek okolicznościowych - projekt i wykonanie
Wizualna prezentacja firmy, pozostawienie po sobie śladu, zapadnięcie w pamięć jest niezwykle istotne dla dobrego funkcjonowania firmy.

Mailingi

Reklama w postaci listów poczty elektronicznej, często udających lub nawiązujących formą do korespondencji zwykłej (prywatnej).

Oznakowanie wewnętrzne i zewnętrzne – projekt, wykonanie, montaż

Budując lub wynajmując pomieszczenia firmowe konieczne jest ich ologowanie. Realizujemy to poprzez: kasetony, litery blokowe, tablice, pylony, standy, totemy, oklejenie witryn, itp. Wnętrze również wymaga personalizacji, tak żeby Klienci, ale również pracownicy, nie mieli wątpliwości, gdzie się znajdują.

Logotyp firmy

– znak graficzny, nazwa
Podstawowym zadaniem logotypu jest odróżnienie Państwa usług i produktów od konkurencji.

Identyfikacja korporacyjna (CI) – tożsamość korporacyjna.

To standaryzacja logo - opis budowy logo i przykłady jak należy znak stosować dla prawidłowego używania. Zasad w niej zawartych powinno się bezwzględnie przestrzegać dla dobra i jednorodnego wizerunku firmy. Podstawowa Księga Znaku powinna powstać wraz z projektem logo. Księgi Znaku obejmują przeważnie 7 kart z elementami podstawowymi oraz kilka kart przykładów zastosowania logo.

Oklejanie samochodów

(car wrapping)
Auto firmowe również jest nośnikiem reklamy, szczególnie skutecznym jeśli jest eksploatowane codziennie przez wiele godzin. Jest bezwolną wizytówką firmy, która pozwala na zaistnienie jej w świadomości klientów.

Oklejanie autobusów

– reklama tranzytowa
Wielki format stosowany na pojazdach komunikacji miejskiej jest bardzo skuteczną formą reklamy. Reklama ta dociera do wielu osób w stosunkowo krótkim czasie, przemieszczając się nieustannie po całym mieście.

Oklejanie tramwajów

– reklama tranzytowa
Wielki format stosowany na pojazdach komunikacji miejskiej jest bardzo skuteczną formą reklamy. Reklama ta dociera do wielu osób w stosunkowo krótkim czasie, przemieszczając się nieustannie po całym mieście.

Gadżety reklamowe – długopisy, kubki, kalendarzyki, torebki i wiele innych.

Miły prezent przekazany klientowi pozwala na dobre zapamiętanie i szybkie przypomnienie. Efekt promocyjny gadżetów różnego rodzaju jest niezaprzeczalny.

Tablice reklamowe

Tablica reklamowa sprawia, że każde miejsce pracy staje się reklamą Twojego biznesu. Można umieść na niej nazwę, adres strony internetowej, logo czy zdjęcie. Materiały, z których są wykonane mogą być bardzo różne i dostosowane przede wszystkim do miejsca, gdzie ma się taka tablica znaleźć.

Kasetony

Jest to najprostsza forma reklamy świetlnej. Odróżniają się mało skomplikowaną budową, estetycznym wyglądem i atrakcyjną ceną. Możliwość zastosowania oświetlenia LED.

Litery blokowe

Litery przestrzenne, umieszczane wewnątrz lub na zewnątrz budynku, również z oświetleniem LED. Bardzo dobrze widoczna i efektowna reklama.

Stojaki reklamowe

Stojaki na ulotki to świetny pomysł na ekspozycję materiałów promocyjnych firmy. Można je szybko rozłożyć, zabierają niewiele miejsca. Mogą być wykonane z różnych materiałów w zależności od przeznaczenia.

Poligrafia – mała i duża

Wykonywanie materiałów reklamowych, zarówno w technice offsetowej, jak również druki niskonakładowe (cyfrowe i solwentowe).

Kalendarze książkowe, biurkowe i ścienne

Kalendarze są atrakcyjną formą pozostania w pamięci Klienta przez cały rok.

Rebranding

Proces zmiany nazwy firmy lub produktu, wizerunku i/lub logo. Wiąże się on zwykle również ze zmianą strategii marketingowej. Wymaga również zmian w identyfikacji firmy.

Strony internetowe

Konieczne narzędzie do zaistnienia firmy w tzw. sieci. Jej właściwe opracowanie i przygotowanie pozwala na właściwe pozycjonowanie.

Pozycjonowanie stron internetowych

Działania zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i wyrażeń kluczowych. Pozycjonowanie jest częścią szeroko pojętego marketingu internetowego i właściwie niezbędnym jego elementem.

Druk wielkoformatowy

– naklejki, banery, siatki, folia owv, plakaty.
Wydruki solwentowe, szeroko rozumiana reklama outdoorowa wymagają zastosowania właściwych materiałów. Możliwe jest wykonanie zadruku techniką solwentową na różnego typu materiałach, m.in.: foliach, papierze, banerach, siatce, tkaninach plandekowych i innych. Zadruk do szerokości 3,20 m – znajduje się w naszej ofercie.

Fotografia reklamowa i produktowa

Do zastosowań marketingowych, zarówno w przypadku materiałów promocyjnych, jak również opakowań czy innych form reklamy bardzo istotne są właściwie wykonane zdjęcia.

Projekty graficzne

materiałów reklamowych
Wykonujemy opracowanie koncepcji kreatywnej projektów graficznych, skład, korekty i przygotowanie do druku wszelkiego rodzaju materiałów reklamowych - m.in. folderów, katalogów, albumów, ulotek i.in.

Projekty opakowań produktów

Dobre opakowanie to ponad połowa sukcesu w sprzedaży produktu. Właściwie dobrane kolory, właściwa lokacja najważniejszych elementów charakterystycznych to klucz do uzyskania zadowalajacego wolumenu sprzedaży.

Montaż reklam i oświetlenia

Posiadamy zespół doświadczonych i wykwalifikowanych montażystów. Prowadzimy również prace na wysokości również przy użyciu podnośnika.

 

Wciąż mamy atrakcyjne promocje – zadzwoń i zapytaj nas o OFERTĘ SPECJALNĄ !